4 stycznia 2019

Prawo Ciągu*

PoCiąg. 
Wsiadam z tobą, poCiąg(am) cię za rękę do nocno - pustego wagonu. 
PoCiąg(asz)  mnie. twoje różowe usta. twoje duże oczy. twoje krągłe kształty...
Masz w sobie element przyCiąg-ania, kochana Aniu. Przy tobie czuję się silniejsza. Przy tobie czuję się niezwyciężona. 
Jedziemy poCiąg(iem) aż na przedmieścia. Moje oczy się kleją. Moją głowę przyCiąga chłodna podłoga na której siedzimy - nie chciałyśmy kupować miejscówek - po co? PoCiąg i tak zawiezie nas tam, gdzie jeszcze nas nie było, mimo że coś nas tam CIĄG(NIE). Tajemnicza siła świata.
Nie pozwala usiedzieć nam w miejscu. Nie pozwala wCiągnąć się codzienności. Układać się spokojnie na poduszkach. wstawać do pracy. marzyć i nie iść w stronę gwiazd... Czy to nie one są snami? A jeśli nie one to nie w ich stronę, a tam gdzie nas serce poniesie.
PrzyCiągasz moją głowę do swoich kolan. zasypiam...
....
.......
.........
...........
śnię......
.........
....
..
.
OSTATNIA STACJA!!!
Konduktor wyCiąga nas na zewnątrz. Chyba nie spodobała mu się podłogowa rezydencja anty - miejscówkowa.
Ty za to wyCiagash papierosa. zapalasz. Dym ulatuje w chmury. Popiół miesza się z ziemią.
Idziemy przed siebie.
Mijamy ostatni dom.
Świat nas poCiąg(a).
Myślę, że to przyCiąganie musi być uregulowane jakimś nieznanym prawem świata... Jak przyCiąganie ziemskie, czy inne tego typu prawa... Matematyczne prawo CIĄG(u). Jednak czy naprawdę coś nas CIĄG(NIE). Może to tylko moja herezja. Może wcale NIE. Ale w sumie gdyby nie ten poCiąg, nie dotarlibyśmy tak daleko. Nie wiedzielibyśmy. Może cechuje wielkich odkrywców i marzycieli? Nie wiem... Ale przynajmniej kogoś musi coś ciągnąć w świecie.
Nas wyCiągnęło na bezdroże.
Położyłyśmy się w ciemności na trawie i patrzyłyśmy w gwieździste niebo. Jeśli tam są wszystkie marzenia, to jedna gwiazda właśnie błysnęła mocniej.
Pocałowałam cię, Anno - naprawdę mnie poCiąg(asz).
PoCiąg(a) mnie droga i bezdroże.
Inność. Dziwność. Szok.
Wsiądę do poCiąg(u), a gdy skończą się tory będą mnie ciągnąć moje nogi.
Cały świat dziwnie się przyCiąga, jak ty mnie teraz do swojego ramienia.
Zasypiamy....
........
CIĄG(NIE) mnie jeszcze tylko do.....
....................
.......
gwiazd....
.....
...
.
.
.



*eksperyment artystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz